Výrobci

Reklamace

Reklamace bude vyřízena v souladu s právním řádem patným v České republice a reklamačním řádem prodejce.

Prodejce neodpovídá za poškození zboží při přepravě, v tomto případě právo na uplatnění reklamace zaniká a je nutné toto poškození řešit při převzetí zásilky od přepravce.

Při reklamaci je vždy nutné podrobně popsat závadu a uvést číslo daňového dokladu přiloženého k zásilce.

Zboží k reklamaci lze zaslat pouze po telefonické nebo písemné dohodě s prodejcem a to vždy v původním obalu.

Pokud zákazník zjistí, že dodávka je nekompletní nebo že zboží je vadné nebo zaměněné za jiné, je povinen prodejce o této skutečnosti okamžitě informovat prodejce prostřednictvím e-mailu pmilona@pmilona.cz . V jiném případě si prodejce vyhrazuje právo odmítnout vyřízení takové reklamace.

Prodejce rozhodne o reklamaci nejdéle do sedmi dnů od doručení a informuje kupujícího o svém rozhodnutí a způsobu vyřízení uznané reklamace, v případě že některý z modelů je nekompletní nebo některá z jeho součástí je vadná, poskytne prodejce jako náhradu pouze chybějící a poškozené díly.

Prodejce uznanou reklamaci vyřídí nejdéle do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud nebude možné reklamaci ani po tomto termínu vyřídit, zavazuje se prodejce poskytnout kupujícímu jinou náhradu na základě vzájemné dohody.


DomůDomů

Košík  

(prázdný)